Julrimstråden

Mirre

Trådstartare
Tycker vi behöver en sådan :p
Mest bara för att jag behöver ett rim till sonens jeans :idea::p

För att du ska slippa gå med rumpan bar
Får du nu något du även redan har

I material som håller många år
Får du något att ha på dina ben och lår
Förhoppningsvis ska de skydda dig från många sår

Äsch, blev ingé bra, men kanske någon kan spåna vidare!

Åh, vad bra! Jag satt precis och letade efter en sånhär tråd! Jag och min bror gillar att ge "gag-gifts" utöver de vanliga presenterna till våra päron och i dessa tider av rasism och rysshot ska de få tre inramade bilder på vår Knug.

Men, vi försöker komma på ett passande rim vilket visar sig vara omöjligt! Någon fyndig person här inne som kan hitta på något roligt?

Dessa tre bilder ska de alltså få:

dSowPtR.jpg

tTy9mJ2.jpg

dAXacD2.jpg

(ja, vi har jättedålig humor :angel::angel::angel::angel:)(och varning för gigantiska bilder!)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Fritid Som jag förstår går det fortfarande att plocka lingon norröver. Planerar en cykeltur åt det hållet och hade gärna haft en 15 kilo...
Svar
5
· Visningar
331
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 658
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 674
Senast: TeamLundVer
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
286
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama