Roxer
Trådstartare
Har nu badat och trimmat hunden så att han är julfin. Efter badet tog vi några "matte jagar hunden med borsten runt i lägenheten"-varv och nu är både matte och hunden blöta. Det är ju alltid lika kul att bli jagad tyckte Abbe.
Var även tvungen att trimma bort en del underull som han inte släpper såhär nu inför jul. (Har bytt foder för att se om det är det som spökar eller om det bara beror på att han är kastrerad.) Imorgon ska vi borsta igenom pälsen innan vi åker för att träffa släkten.
Hur brukar ni fixa med hundarna inför jul? Får de se ut som de gör eller trimmar ni dem lite extra fina när släkten kommer? Ger ni hunden julklappar?
God Jul alla därute från mig, sambon och Abbe (som just nu är extremt nöjd med att ha lyckats gömma sig under soffbordet där jag inte kommer åt honom med kardan
)
Hur brukar ni fixa med hundarna inför jul? Får de se ut som de gör eller trimmar ni dem lite extra fina när släkten kommer? Ger ni hunden julklappar?
God Jul alla därute från mig, sambon och Abbe (som just nu är extremt nöjd med att ha lyckats gömma sig under soffbordet där jag inte kommer åt honom med kardan