Julmat för katterna

M

Möller

Mina kära katter är överlyckliga nu, dom har fått lite julmat i form av lite Whiskas burkmat. Dom får bara Friskies torrfoder annars men jag vet att dom gillar burkmat så jag tänkte vara lite shyst nu såhär i jultider.

Har ni gett era katter någon form av julklapp eller dom har jul året runt???

Mvh
Möller

Sv: Julmat för katterna

Mina katter ska få varsin Sheeba imån.. :D Enda gången dom får blötmat på hela året.

Min älskling kommer att få maaassor med julmat. Hon älskar risgrynsgröt, så hon får en liten portion imorgon! Och skinkan såklart... Sen kommer hon att få fisk och räkor... Leverpastej och kyckling :D

Mjoo.. visst är hon bortskämd alltid, men oroa er inte. Hon får ganska små portioner av allting. Men det är väl klart att även hon ska få ta del av julstämningen och maten :love:

Mina stackars kisar får vara ute imorrn och på juldagen, ska hem till päroen :S
Vill inte ge dom för mycket gott, jag vet att dom inte lär äta torrfoder på två-tre dagar nu och ger jag dom bara burkmat så jagar dom inget o det är ju därför jag har dom, för att h¨ålla mössen i shack :D

Mvh
Möller

min kisse får best friend på helgdagar. hon satte i sig en hel skål på en dag en gång när vi hällde upp för att se om hon gillade det ^^ :D det var ingen liten skål heller. leverpastej gillar hon med för den delen.

Min får sin absoluta favoriträtt, kokt torsk :love: Hon börjar jama så fort hon hör att man tar ut firren ur frysen :D

Vet inte riktigt vad min bebis ska få... Hon äter ju burkmat hela tiden (kattunge) och fil. Hon är inte överförtjust i något, men lite leverpastej slinker nog ner :d. Förra katten var TOKIG i pannkakor. Började morra och slita i dem när hon fick :D

Liknande trådar

Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 597
Senast: Sassy
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 371
Senast: Nixehen
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 459

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat

Omröstningar