Jullklapp?

Status
Stängd för vidare inlägg.

replica

Trådstartare
Behöver förslag på billiga julklappar till två tvillingspojkar på 4 år. Är till pojkvännes småbröder, har alltid köpt tillsammans med pojkvännen tidigare. Känner nu att jag vill ge dem något själv, men är helt tom på ideer.

Förslag mottages, tacksamt!:)
 
Sv: Jullklapp?

Min son har "alltid" gillat små gubbar/figurer. Pokémonfigurer är fortfarande poppis...Lego finns ju alla varianter och prisklasser. Målarböcker och pennor (numera finns det ju mer pojkiga målarböcker).
 
Sv: Jullklapp?

Byggare Bob-spel ? (finns ofta på tex tradera om man inte vill köpa nytt i butik) Man spelar ju flera så då räcker det med en gemensam klapp :idea:
 
Sv: Jullklapp?

Video/dvd-filmer finns ofta till bra priser om man letar lite, alternativt köper beg. på typ tradera!

Annars gillar (och har alltid gillat) mina pojkar allt med småbilar, motorcyklar och allehanda fordon. De är 5 och 9. De kostar från 5 kronor och uppåt.
 
Sv: Jullklapp?

Tack för alla föreslag!:bow: :bow:
Ska se om jag hittar något på stan imorgon!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 562
Senast: Oh_really
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 399
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
770
Senast: Flixon
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 491
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp