Jag är så jävla nöjd i år. I vanliga fall brukar det vara ett jävla elände att försöka hitta nånting åt farsgubben, han är helt omöjlig. I år var jag klar med honom först - han får
Boken om mig, så får det vara upp till honom om han fyller i den själv eller om han ger den till någon äldre som får fylla i en livshistoria som han vill ha bevarad
Till mamma och mormor har syrran och jag gått ihop och köpt presentkort på närmsta thaimassage där de ska få prova doktor fisk som de velat länge. Blir nog uppskattat!
Blev så jääävla nöjd med en annan klapp också. Personen ifråga målar en del i målarböcker och hon älskar elefanter, så jag beställde en elefantprydd rulle för pennor på Ebay. Sen trillade jag över ett tygstycke som var så jävla perfekt! Personen ifråga älskar alltså elefanter och hon älskar Indien, indiska grejer är det som brukar gå hem och som hon inrett hela hemmet med, bland annat med stora tyger på väggarna. På senare tid har hon dock gått över till 70-tal - inget nytt, det har hänt förr fast med romantiskt/chabby chic och det indiska kommer fram igen tids nog. Så när jag hittade
det här tygstycket som är indiskt, har elefanter, och är i 70-talsfärger, så vore det en dödssynd att låta bli. Let's just say att hon kommer bli så jävla nöjd