Julklapp till Marsvin

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Havok
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 184
H

Havok

Vad får era marsvin i julklapp? Mina får ett paket gnagarstänger med citrus smak och en stor burk med lyxiga fettfrön som de älskar.
Problemet med hur de ska öppna paketen återstår dock...

Mina skall få en fin liten borste. och så fick dom en egen julgran. tycker att det räcker. :smirk:

fast sen får dom självklart lite extra godis (typ exotiska frukter och grejer, det älskar dom) på kvällen. :D

Massa god julmat; Morot, äpple, knäckebröd, paprika & persilja :d

Sallad och gurka står högt på önskelistan och är mer populärt än tex gnagarstänger :d och absolut nyttigare:D så det är vad dom fick :banana:

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 238
Senast: Bison
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 312
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 881
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka