Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är en LÅNG lista från Agria på giftiga julblommor. Det verkar väl vara de flesta som man traditionellt brukar ha, tyvärr?Finns det julblommor som inte är giftiga för katter? Vilka i så fall?
Ja, jag vet att det mesta är giftigt. Därav min fråga om det finns något som INTE är giftigt. Det var liksom inte giftiga julblommor jag frågade om.Här är en LÅNG lista från Agria på giftiga julblommor. Det verkar väl vara de flesta som man traditionellt brukar ha, tyvärr?
https://www.agria.se/katt/artiklar/om-katt/julblommor-att-undvika-som-kattagare/
Har läst. Vet fortfarande inte vad jag kan köpa. Hur svårt ska det vara att svara på frågan jag ställt?Läs länken som @bettysmatte skrev in och köp sedan de blommor och växter som inte finns på den.
Har läst. Vet fortfarande inte vad jag kan köpa.
Men vilka andra julblommor tänker du på då, utöver de som redan finns på listan? Jag tyckte att den var rätt uttömmande?Ja, jag vet att det mesta är giftigt. Därav min fråga om det finns något som INTE är giftigt. Det var liksom inte giftiga julblommor jag frågade om.
Jag vet ju inte. Hade jag vetat hade jag inte behövt ställa frågan.Men vilka andra julblommor tänker du på då, utöver de som redan finns på listan? Jag tyckte att den var rätt uttömmande?
Och de är?De som inte finns på listan?
Och de är?
Jag som läst listan kan inte heller komma på några typiska julblommor som inte står på den, det är väl inte så märkligt att det kan behövas lite tips då?
Hyacinter står visserligen med (men att löken är mest giftig, den tror jag få katter skulle äta på?) , men våra katter skulle aldrig komma på tanken att tugga på något som luktar så "illa". Det är min absoluta favorit och vi brukar ha massor hemma vid jul Så mitt tips är att prova lite under uppsikt vad katterna låter bli.
Eller så kan katterna vara här på kollo över jul så kan du ha julblommor.Och de är?