T

tant agda

är det några ändringar i kvalreglerna till JSM sen förra året? på ridsport.se finns bara förra årets regler...........

Sv: JSM-kval

Vi på trossnäs har inte fått några andra uppgifter om kvalregler än de som ligger ute på ridsports hemsida. Däremot kommer nog klassen att gå över 3 dagar, dressyr fredag, terräng lördag och hoppning söndag. Tråkigt för endel av ryttarna med en extra dag men å andra sidan kan man vara desto mer skärpt och banorna kommer vara mycket bra! Hoppas vår gräshoppbana håller, det brukar vara den återkommande stötestenen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter UVM-stoet Emmylou ser ut att vara mer än redo att försvara sin Breederstitel från förra året. På fredagen vann hon 7-åringarnas kval på...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
660
Senast: Snurrfia
·
Övr. Hund Finns det överhuvudtaget? Hade behövt vattentäta skor/sockar som sitter kvar, även vid lång och fartfylld aktivitet. Helst inte allt...
Svar
1
· Visningar
171
Senast: attheedge
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Rider du fälttävlan på H100 eller 2* nivå? Då kan du vara med och kvala till Stora Enso Riksmästerskap i fälttävlan 2024!
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka