T

Toudi

någon som vet hur man ändrar från bmp till jpg? Te x ja har en bild som är bmp fil men ja vill ha till jpg istället hur gör ja då?:confused:
 
Sv: jpg fil?

Har du XP så har du den senaste Paint programmet.
Den kan du öppna din BMP fil och välja "spara som" och välja att den ska spara som JPG
 
Sv: jpg fil?

Laban skrev:
Har du XP så har du den senaste Paint programmet.
Den kan du öppna din BMP fil och välja "spara som" och välja att den ska spara som JPG

japp detta är det lättaste sättet.. dynd bara att resultatet oftast inte blir så bra.. jag skulle rekomendera att öppna det i adobephotoshop och välja "arkiv > spara för webben" och där välja jpg :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 020
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
291
Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
728
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp