- Svar: 13
- Visningar: 1 090
Fyra frågor till DN-sportens krönikör Johan Esk med anledning av att hopplandslaget i ridsport med Malin Baryard Johnsson, Henrik von Eckermann och Peder Fredricson fick SvD:s Bragdguld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låst artikel.
Nix. Öppen.
Låst artikel.
Nix. Öppen.
Nope, låst. Kan inte läsa den.
Jag kan läsa artikeln utan att prenumerera på tidningen
DN har så att man kan läsa ett visst antal artiklar/vecka utan att prenumerera. Jag har frågat dem hur många det är men de svarade bara nåt om att det går inte att svara på.Samma här, kunde läsa utan problem.
DN har så att man kan läsa ett visst antal artiklar/vecka utan att prenumerera. Jag har frågat dem hur många det är men de svarade bara nåt om att det går inte att svara på.
För mig var den öppen.
Yes, kollade nu. Den är öppen för mig också.Är den det fortfarande? Ibland får jag intrycket att en del artiklar är först öppna och sen när ett visst antal läst dem så låses dem. Eller så har det tiden att göra.
Ja, kollade nyss. Konstigt att den inte är det för dig.Är den det fortfarande? Ibland får jag intrycket att en del artiklar är först öppna och sen när ett visst antal läst dem så låses dem. Eller så har det tiden att göra.
Jag har också fått låsta artiklar fastän jag inte varit in där på månader. Det var typ det de inte kunde svara på varför.Nope. Jag läser aldrig DN. Har alltså inte läst en enda artikel på DN på väldigt länge. Den är låst ändå.