Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodopaxgel, finns inte den att få tag i längre? Eller är jag bara dålig på att leta?
Jag har också hittat det på ett ställe, men förr fanns det ju överallt. Har dom slutat tillverka dom?Jag hittade när jag googlade, bland annat på en butik som börjar på kreatur.
Jag har bara hittat på ett ställe, så jag är nog dålig på att googla. Men jag undrar om det är på väg bort eftersom det förut fanns på många hästaffärer. Är det bara jag som använder jodopaxgel numera?Googla ordet så kommer det upp flera ställen.
Efterfrågan är nog inte så stor då användningsområdet är väldigt litet. I dag vill man inte ha Jodopax på sår då det hämmar sårläkningen.Jag har också hittat det på ett ställe, men förr fanns det ju överallt. Har dom slutat tillverka dom?
Ja det är nog så. Jag använder det mest till hovar, som nu när ena hästen haft en hovböld.Efterfrågan är nog inte så stor då användningsområdet är väldigt litet. I dag vill man inte ha Jodopax på sår då det hämmar sårläkningen.
Den verkar inte gå att beställa på den sidan heller. Så verkar vara kört att beställa tyvärr.Jag hittade när jag googlade, bland annat på en butik som börjar på kreatur.
Efterfrågan är nog inte så stor då användningsområdet är väldigt litet. I dag vill man inte ha Jodopax på sår då det hämmar sårläkningen.
Menar du om du gör ett hovomslag för att "dra ur" bölden? Då kör jag vanlig jodopax blandad med lite varmt vatten på en bomullstuss.Ja det är nog så. Jag använder det mest till hovar, som nu när ena hästen haft en hovböld.
Jag försökte faktiskt få tag på jodopax för att tvätta svansen men de hade inte på mitt apotek så la ner det.Jag använder det i svansen på min ponny.
Jag försökte faktiskt få tag på jodopax för att tvätta svansen men de hade inte på mitt apotek så la ner det.
Nej då använder jag också vanlig Jodopax, utan för att trycka in i "hålet", sprickan eller liknande där bölden gått ut eller hovslagaren verkat ur den. Hittade ett hovmedel nu som ska vara bakteriedödande och som en gel, tänkte testa det. Jag har också använt jodopaxgel på broddtramp i kronranden,men kan nog hitta annat till det med.Menar du om du gör ett hovomslag för att "dra ur" bölden? Då kör jag vanlig jodopax blandad med lite varmt vatten på en bomullstuss.
Ja, det är nog bra med något annat, speciellt till broddtramp, eftersom jodopax hämmar sårläkning.Nej då använder jag också vanlig Jodopax, utan för att trycka in i "hålet", sprickan eller liknande där bölden gått ut eller hovslagaren verkat ur den. Hittade ett hovmedel nu som ska vara bakteriedödande och som en gel, tänkte testa det. Jag har också använt jodopaxgel på broddtramp i kronranden,men kan nog hitta annat till det med.