Jobbväska

Masqueradee

Trådstartare
Jag är på jakt efter en ny jobbväska, och det känns som en djungel... Väskan jag har nu är en ryggsäck från Fjällräven, vilken snart kommer få nytt uppdrag som skogsväska på heltid då den saknar lite grejer jag önskar i en ny vardagsryggsäck.

Men! Det jag behöver råd i är inte en ryggsäck, utan snarare något av mer "handväsksmodell". Mina krav är:

  • Få plats med en 14" dator
  • Foder som är fastsytt i botten
  • Gärna äkta läder, "camel" eller ljusbrun
  • Både möjlighet att ha över axeln/bära och tvärs över kroppen
  • Minst två stora fack
  • Ej nödvändigt; fack för vattenflaska

Någon som har något tips? Vad använder ni för väska, och vad önskar ni i en ny om ni skulle köpa en idag?

En ryggsäck kommer jag också att köpa för min rygg och axlar pallar inte bara en axelremsväska, men skulle vilja ha något lite mer fancy ibland.
 
Prisklass?
Jag är väldigt nöjd med min från Ameli Zurich, riktigt fin kvalitet och alla deras väskor går att bära på olika sätt på kroppen.
 
Prisklass?
Jag är väldigt nöjd med min från Ameli Zurich, riktigt fin kvalitet och alla deras väskor går att bära på olika sätt på kroppen.
Skulle säga att det lite beror på... Men kanske runt 2500? Kan säkert gå upp mer om det klickar exakt alla boxar :)
 
Jag sydde en egen :D
Lagom remmar för att hålla i handen och på axel, innerficka, plats för dator, jacka/tröja och matlåda och allsköns andra prylar. Inklusive 1,5 l mjölk, ett paket oxfilé, flingor och smör :rofl:

IMG_20240806_185747_118.jpg
 
Jag är på jakt efter en ny jobbväska, och det känns som en djungel... Väskan jag har nu är en ryggsäck från Fjällräven, vilken snart kommer få nytt uppdrag som skogsväska på heltid då den saknar lite grejer jag önskar i en ny vardagsryggsäck.

Men! Det jag behöver råd i är inte en ryggsäck, utan snarare något av mer "handväsksmodell". Mina krav är:

  • Få plats med en 14" dator
  • Foder som är fastsytt i botten
  • Gärna äkta läder, "camel" eller ljusbrun
  • Både möjlighet att ha över axeln/bära och tvärs över kroppen
  • Minst två stora fack
  • Ej nödvändigt; fack för vattenflaska

Någon som har något tips? Vad använder ni för väska, och vad önskar ni i en ny om ni skulle köpa en idag?

En ryggsäck kommer jag också att köpa för min rygg och axlar pallar inte bara en axelremsväska, men skulle vilja ha något lite mer fancy ibland.
Sandlund Hossain har fina!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill hemskt gärna byta ut min gamla slitna ryggsäck till något lite snyggare :angel:. Men att hitta en väska som passar in på mina...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: hagel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp