Jobba utomlands?

Smurfoff

Trådstartare
Vet ej om denna tråden kom rätt nu.. Men hur hittar man hästjobb utomlands? Nu vill jag jobba med turism och turridining, då jag jobbat som det förut i Turkiet men nu vill jag prova på något nytt land som ex. Spanien eller vad som helst.

Inte så lätt att hitta ridingholiday center som tar emot arbetare. Vill hitta något större ställe någonstans, någon som vet något? Eller har jobbat utomlands? Vilket land är bra att jobba i?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 117
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
1 891
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
939
Senast: Squie
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
367
Senast: Törnrosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur