Jobba utomlands?

tekphoto

Trådstartare
Jag funderar på att jobba utomlands ( eller möjligtvis i Sverige ) i sommar som hästskötare eller liknande åt fälttävlansryttare.
Det jag undrar är hur allting fungerar (kan ingenting om sånt här då jag aldrig varit i närheten av det :p )
Någon här som har flyttat utomlands (eller inom Sverige) till en ryttare? Hur har det fungerat, hur har ni bott, vad har lönen betalt för egentligen, hade ni med egen häst eller åkte ni utan? Fick ni träna o tävla ryttaren i frågas hästar?
Hur var stallet som ni jobbade i, stort o flashigt eller lite mindre?

Är tacksam för alla svar :laugh:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 604
Senast: Lavinia
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 987
Senast: fejko
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka