Jisses! Vad kul det är att köra!!!

L

LindaK

Nu har jag kört min lille kille 3 ggr och det har varit jättekul.Han är jätteduktig! Har en 4-årig shettiskille som jag kört in själv nu och lär mig på. Och han e jätteduktig och tålig och lugn och stabil och mkt lättlärd. Har lärt mig så pass mycket av er här att jag köpt ordentlig utrustning, sele från D....-Out, med draglinor och allt och en "riktig" vagn med svängel och så. Och jag läser allt jag kommer över om körning och har köpt och sett videofilm om körning ett antal ggr. I vilket fall som helst är dt KUL!!!! Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder än, ska försöka ta några nästa gång och lägga in, så ni får se min lille gullegris!!!!

Sv: Jisses! Vad kul det är att köra!!!

Välkommen in igänget :D

Vist är det skit kul :idea:?! Bra idea att köpa ny sels och så :)!

Mvh
Emma

Välkommen in igänget :D

Vist är det skit kul :idea:?! Bra idea att köpa ny sels och så :)!

Mvh
Emma

TACK!!!! Ja, jag ville ha ordentliga grejer till min lilla häst, annars kan jag inte kalla mig för hästtjej och sitta och tala om för andra hur de ska göra och inte göra! :banana:

Kul att du gillade att köra shettis :) Vem vet, man kanske ser dig på anläggningen i Åstorp så småningom?

Ja, vem vet, kanske det.......:banana:
Om maken går med på det....................:angel:

Visst är det roligt. Ska bli kul att se dina bilder.//bonny

Åh, kul att det går så bra! :)
Välkommen i körgänget!

Tack så mycket, alla!
Jag har egentligen gjort det största fel man kan göra; jag är total nybörjare på körning, men har ändå kört in min häst själv. Å andra sidan har jag haft häst i över 20 år, så då tycker jag att man har så pass mycket erfarenhet av hästar att det går att köra in själv. Bara man läser allt man kommer över och tar åt sig så mycket kunskap man kan!:p:angel:

Vad roligt!

Har nyligen kört in min shettis också. Det är världbäst att åka omkring bakom de små liven!
Lycka till!
/ASKAPLASKA som också är en lycklig amatör

åååhh..va skojj! Jag har oxå blivit sugen på det..Här har vi en till som kanske oxå ska skaffa sig ett litet körprojekt i form av en shettiskille, som verkligen behöver pysslas om, och få en uppgift i livet..vi får se vad ägarna säjjer;)..Håll tummarna för mig:bump:

Jag ska hålla tummarna för dig!!!:bump: JÄTTEHÅRT! Och alla fingrar, tår och hår, ja allt som går att hålla!:rofl::banana:

Liknande trådar

Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 304
Senast: Mezcal
·
Körning Tanken att köra in min lille barbiehäst växer sig allt starkare:) Jag är nog dock närmast att betrakta som nybörjare inom körning... Har...
Svar
5
· Visningar
2 605
Körning Jag har scannat av begagnatmarknaden i veckor och nu ger jag upp, det får bli nytt istället! Folk kan ju varken skriva ut vilka delar...
Svar
12
· Visningar
2 925
Senast: kolblakkur
·
F
Körning Hej! I förrgår och igår var de första gångerna jag körde med mitt lilla shettissto lite längre, hon gick på som en klocka och tyckte...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
27 725
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025