Jippie, bebisar!

T

Trazzelsudd

I morse föddes fem små pinkisar här hemma :)! Superkul att äntligen ha gerbilungar i huset igen!

På hemsidan finns en bebisdagbok som kommer att uppdateras i princip dagligen, kika jättegärna in där och kolla på de små rosa (och glöm inte gästboken ;))!

Grattis till tillökningen! Hoppas att allt går bra och att ungarna blir stora och starka!

P.S Fin hemsida! D.S

Grattis till tillökningen B1an! Vad är det för ras på dina marsvin? har du bild på ungarna? Mitt ena marsvin Wimla ska ha bäbisar vilken dag som helst nu.

Liknande trådar

Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 379
Senast: pews1972
·
Övr. Hund Jag har en schäfer kille som är dryga fem och en halv månad, och som jag haft sedan 8 veckor, men har följt och hälsat på honom sedan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
13 579
Senast: WildWilma
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 470
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 285
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar