BuenoBull

Trådstartare
Nu har valacken äntligen fått två kompisar i sommarhagen! :) Jag är så lycklig för hans skull! Apocalypse, som han heter, har gått själv ända sen i höstas (med undantag för dom få timmar han fått gå med stona innan insläpp) och nu har han fått två andra KILLAR att gå med igår! ååh, vad jag känner mig lycklig! :rofl: Ville bara säga det! :D

Sv: Jiihaa!

Vet precis hur det är!! Man blir så glad :bump: :bump:

Mitt sto har sen i november gåttt ensam pga hagupplägg i vinterstallet. Hon är rätt tjurig mot andra hästar och jag var rädd för att hon inte skulle kunna gå ihop med någon under sommaren men nu har hon sen första juni gått ihop med ett annat tjurigt sto som varit min hästs stallkompis under vintern. Och nu är de oskiljaktiga och världens bästa polare!! Så kul!! Och man ser verkligen hur mkt hästen trivs!! :banana:

Sv: Jiihaa!

Jihoo! :banana: Lyckliga all ni som har "permanenta" kompisar till era pållar! Det är ju faktiskt inte en självklarhet att alla ska ha det nu... tycker så synd om alla de hästar som får gå själva dag ut och dag in. Vilket liv... :cry:

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 580
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 697
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 816
Senast: Blyger
·
Hästhantering Jag fick hem min unghingst i nov 21, hyrde in honom 2 mil bort hos en kompis som också hade unghingst. Han stod där till i höstas då han...
Svar
1
· Visningar
1 114
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur