Status
Stängd för vidare inlägg.

Snuffsan

Trådstartare
Jag, och många med mig, saknar Jenny och undrar varför hennes banning inte är hävd? En månad har gått. Har du glömt henne eller ska hon vara avstängd längre?

Sv: Jen80

Hon har varit avstängd en månad plus någon dag. Hon skulle vara stängd en månad. Vill bara påminna så Gunnar inte glömt henne.

Vad är patrask då??
confused-smiley-013.gif

Tycker det lät rätt kul!
Har nog hört/läst bra mycket tråkigare än det!

Hennes inlägg var rätt ordentligt grova tycker jag.
Även om man är upprörd (och i den diskussionen var jag också det.) Man vinner inget på att skrika diverse okvädningsord på sådana människor.

Men om det har gått över en månad borde hon ju få komma tillbaka.
För jag tycker inte att hennes inlägg var tillräckligt hemska för att rendera en längre avstängningsperiod.

Risken finns. En annan användare här blev avstängd och glömdes bort (???) så pass länge att användarnamnet sedan försvann p.g.a. inaktivitet.

Användare stängs normalt aldrig av pga en överträdelse.

Användare med tidsbegränsad avstängning kommer tillbaka automatiskt, de kan inte glömmas bort.

Många av användarnamnen som stängts av har stängs av på livstid. Då kommer man inte tillbaka utan namnet raderas efter att det gått en lång tid.

Blir lite trött på folk som ganska tvärsäkert spekulerar runt saker de inte vet speciellt mycket om.

Jag har nu utan att jag vet om Jen80 faktiskt vill komma tillbaka tagit bort banningen på henne. Jen80 får väl skälla på alla er om det i så fall.

Och Jen80 ville bli borttagen och/eller bjöd på att bli bannad, faktum.

Jag väljer att spekulera kring just den användarens avstängning eftersom vissa övertramp hade gjorts, men definitivt inget som förtjänade "livstid". Det fanns och finns användare som begått betydligt värre övertramp men fått kortare avstängningar.

Janny vill komma tillbaka och undrade ang sin avstängning. Därför skrev jag tråden.

Gunnar skrev:
Jag har nu utan att jag vet om Jen80 faktiskt vill komma tillbaka tagit bort banningen på henne. Jen80 får väl skälla på alla er om det i så fall.

Och Jen80 ville bli borttagen och/eller bjöd på att bli bannad, faktum.
Varför ska jag skälla på alla? :confused: Vill jag försvinna härifrån Ber jag om att bli borttagen .

Ja, jag bjöd på att bli bannad, och det har jag aldrig skrivit något om heller. MEN. Det fanns de som skrev mycket mycket värre saker än vad jag gjorde....och varför jag reagerar på det, ja det vet du också. Vill inte råka illa ut det första jag gör, så jag ska nog knipa nu ;) .

Alla andra. Heej...är jag saknad? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 342
Senast: Ajda
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 060
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama