jeansridbyxor vs vanliga ridbyxor

vinkelina

Trådstartare
har sett en i stallet som har ridbyxor i jeansmodell (är väl demi tror ja)

men hur tycker ni att de är i förhållande till vanliga byxor. är lite sugen på ett par då de är sååå snygga.

Sv: jeansridbyxor vs vanliga ridbyxor

De jag har är väldigt sköna. Något tunnare i tyget gentemot normala ridbyxor. Därför väldigt, väldigt bekväma :)

Jag har ett par pikeur i *jeans* de är supersköna! Tänker köpa ett par till, de jag har är svarta, nu blir det nog ett par *jeans* -färgade.
majeld

Jag har ett par helskodda jeansridbyxor som jag tycker är kanon! De var lite stela över knäna första gången jag använde dem, men har mjukat upp sig och nu är de lika sköna som vilka andra ridbyxor som helst, men snyggare tycker jag ;)

Mina är också jättesköna, men en budgetvariant inköpta på hööks för några år sedan så de tappar lite form och blir slappa över knäna efter några ridturer.

Jag har köpt mina helskodda på Horze.
Jättebekväma och snygga (tycker jag).

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 833
Senast: Squie
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 315
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 825
Senast: Murray
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka