Jeans som torrfäller

Sumsum

Trådstartare
Jag har köpt ett par nya, skitsnygga om jag får säga det själv :-), par jeans.. men de torrfäller.. När jag upptäckte det tvättade jag dem direkt, men de fällde lika mycket efteråt.. nu har jag använt dem en del och tvättat dem igen.. och de torrfäller fortfarande. Jag har nu en krämvit/guldig sidenblus som är blå på insidan längs nederkanten och nån decimeter upp.. vad gör jag med blusen? Vad gör jag med byxorna?
/A

Det lutar åt reklamation dessvärre.. synd för jag gillar inte prova jeans och var jätteglad att hitta nåt som passade..
Tack för råden :-)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 461
Äldre Jag avskyr att köpa byxor och är nu på jakt efter ett par bra, slitstarka svarta jeans. Jag vill ha ett par som tål att användas ett par...
2
Svar
30
· Visningar
6 622
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 864
Senast: alazzi
·
Hästvård Jag köpte nyligen en tredje häst, en unghäst, vilket med facit i hand visade sig vara ett dåligt beslut. Jag upptäckte nämligen ganska...
Svar
13
· Visningar
4 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat

Omröstningar