Jdbgmgr.exe?

F

Farouk

ÄR det ett virus eller INTE?
Har hört talas om det innan, och hört allt från att det ska vara en "nyttig" och BRA fil, till ett rent virus.
Ikonen för filen är en nallebjörn. (första tanken: "Ah, vad är det HÄR för SÖTT? *klick*..." :smirk:)

Elftor, någon? :crazy:
 
Nu har jag fått höra att det ÄR ett virus.
Iaf enligt McAffe (stavn.?)

"Microsoft® Debugger Registrar for Java" står det under Egenskaper.
Debugger låter farligt.
 
Sockerdrickaaaaaaaaaa!
tongue.gif
:crazy:
 
Det är inte ett virus, men filen är heller inte särskilt viktig för de flesta användare så det är ingen enorm katastrof om man tagit bort den.

På vilket sätt påstod McAffee att det var ett virus?
 
Är det inte den filen som gör att Windows stödjer långa filnamn?

Det har iaf jag för mig.

Till er andra!!!!

Så fort ni får en virusvarning via mail så använd en sökmotor och kolla. Oftast är dessa s.k. virus HOAX - alltså falska virusvarningar som får folk att själva radera o förstöra i sina egna datorer.

Typ detta:
»Hello, I am a Norwegian virus. We are not technical. Please forward me to all people in your address book, then remove all files from your hard drive.«
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 446
Senast: tanten
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 285
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 500
Senast: Stereo
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 870

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp