Jazztime och Carland?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Pockan
  • Startdatum Startdatum
P

Pockan

Hej!
Jag letar efter info om en hingst som heter Jazztime. Tror han är efter Jazz, vild gissning ;) , vet att han är undan ett Romadour II - Pasteur xx sto. Undrar också om någon känner till hingsten Carland (ej Corland)?
Tacksam för all info!
Mvh / Fia

Sv: Jazztime och Carland?

Mamman till Jazz Time finns på Askö stuteri :o.

Angående Carland e. Contender, så kommer han ur samma mödernelinje som Cortez...

Gissar att du redan varit in på Askös hemsida eftersom du frågar om just dessa två ;)

Hälsningar Helen

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Jazztime och Carland?

Precis! :D
Är riktigt sugen på Krack C - Werther fölet. Men det blir för dyrt, även om det är värt det pengarna så är det för mycket just nu!

Mvh / Fia

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 616
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Är det här ett onödigt/småaktigt/kinkigt mail att skicka till en veterinärklinik? (Bakgrunden är att jag, mycket motvilligt, åkte till...
2
Svar
21
· Visningar
3 433
Senast: domesticus
·
Ridning Hej på er! I oktober förra året kom dröm hästen hem. En vaken, het, känslig varelse som ändå har alla fyra hovarna i marken och går...
Svar
14
· Visningar
1 579
Senast: Mabuse
·
Avel Hej allihopa! Jag är mycket intresserad av att i år betäcka mitt sto med Comfortuna. Då jag bor relativt högt upp i landet har jag...
Svar
4
· Visningar
2 084
Senast: Grynet12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka