jätte nöjd!

P

portos_sandra

gud va jag e´ glad nu :p! va å tävlade första gången på min nya häst igår å det gick jätte bra. eller ja det gick bra för att vara så som det är! -han är bara 4 snart 5år och han har inte tävlat nått innan. +att jag är/-va ;) lite hopprädd pga. att jag inte varken tävlat el tränat hoppning ordentligt sedan jag hade min ponny å det var typ i maj förra året.
vi kom felfritt å det är jag VÄLDIGT nöjd för.
(det var visserligen "bara" en cler round på 80cm men ändå.
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Va kul! Jag har själv en liten dam som snart blir 5 år. Har tänkt börja hoppa lite clear round till sommaren om det går som planerat!
Men grattis och hoppas att det går lika bra i fortsättningen!

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 395
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: zarmino
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer säkert endel som läser dethär tycka att det är jätte dåligt att jag skriver dethär eller att jag tänker fel och massa sånt...
2
Svar
36
· Visningar
5 131
Senast: krek
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 238
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar