Jarnhesturs vårtävling

G

gjosa

Vill bara höra om det finns någon som ska åka till Jarnhesturs vårtävling?

Sv: Jarnhesturs vårtävling

Jag ska:D på söndagen.

Jag ska rida våran valack,Listi i F2 c-klass,och vårt sto Askja i V2 och T3 C-klass.

//Lovisa

Jag kanske ska dit och tävla på söndagen har anmält mig iaf isåfall blir det T6 och V2. :laugh:

Förresten, vet någon om det kommer vara finaler eller prisutdelning eller om det bara blir som ett kval?

Senast ändrad av en moderator:

Jag har skickat in en förfrågan om anmälan. Hoppas jag kan få komma med, isf. tänkte jag prova lätt tölt på Drafnar också:D!

Chelsea är vrålsur över att vi bokat in en Monster Jam helg i GBG just den helgen som denna tävling är. Hon hade tänkt att starta med hennes bebis Ganti. Nu är han ju ingen bebis egentligen då han är 8 :p, men han kommer alltid att vara våran bebis:laugh:

Det var synd att dom ändrade datum där, annars hade det varit kul att ses igen:)

Hoppas på bra väder och inte allt för varmt då det annars blir en pärs att sitta en hel dag i 30 graders värme och döma:crazy:

Hoppas på bra väder och inte allt för varmt då det annars blir en pärs att sitta en hel dag i 30 graders värme och döma:crazy:

Men ändå hellre det är att sitta i snöfall och isblåst som i Bygdeträsk här om veckan!
Synd att ni inte kommer, hade varit så himla kul att ses!

/Malin

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
777
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
272
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
737
Senast: Amha
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka