Jämtvalpar i skogen

Gnist

Trådstartare
Snön har töat bort i skogsdungen här hemma, så vi tog med valparna ut på en viltspårsrunda först och sedan fick de utforska skogen med alla dess dofter lösa en stund.

Cujo

Cujo_2_2.jpg


Cujo_3_2_ramad.jpg


Kirrin
Kirrin_1_2.jpg


Kirrin_2_2.jpg


Båda
Cujo_Kirrin_1_2.jpg


Filmade även fröna när de utforskade på egen tass, men har inte lagt upp filmerna ännu :cool:
 
Sv: Jämtvalpar i skogen

Det är ju i princip första gången de är ute och det inte är snö på backen :D

Många intressanta dofter för små hundvalpar finns det i skogen nu när det töat bort all snö ;)
 
Sv: Jämtvalpar i skogen

oo va mysigt det såg ut att vara :D
va mycket det har tinat hos er!
änn har vi mycke snö kvar.. fast iofs så har jag inte vandrat i skogen så mkt :p
 
Sv: Jämtvalpar i skogen

Vi har rätt mycket snö kvar än :cool:

Fast i skogen på solbacken töar det bort fort :banana: :D
 
Sv: Jämtvalpar i skogen

Vi har rätt mycket snö kvar än :cool:

Fast i skogen på solbacken töar det bort fort :banana: :D

Jisses!:love:

Du har både hundar o snö du, själv får jag nöja mig med bara hundarna.:D
Fast det börjar bli riktigt trevligt ute nu,solen värmer upp emot 17-18 grader och går ner vid 19.00-19.30.:)

Jag och hundarna åker iaf till Ö-vik på fredag för att tillfredställa vårat snöbehov.. hehe..:rofl:
 
Sv: Jämtvalpar i skogen

Nere i stan lär det knappast vara så mycket snö misstänker jag ;)
 
Sv: Jämtvalpar i skogen

Om han måste skotta, så har de nog mer snö där ute än vi har här i ödeskogen :D :D
 
Sv: Jämtvalpar i skogen

vad är det att hoppas på?? :p
Nu är jag så less på all snö så att jag skulle kunna flytta till afrika!
hehe eller inte ritigt :p
 
Sv: Jämtvalpar i skogen

Blir helt sjuk. Jämtevalpar.:love: Tänk att det redan är 4 år sedan min lille (hmm) tuss var så liten. Här lär det inte bli fler jämtar på länge om ens någonsin:( . Har tyvärr haft otur med våran då han blev sjuk som unghund och sedan har det fått följder att han inte orkar jaga. Spår och eftersök går oftast bra. Sambon är mer inne på gråhund då han haft mer tur med dem.
 
Sv: Jämtvalpar i skogen

Jo, det fanns mycket intressant att undersöka och lukta på i tallbacken för "små" valpar :) :D
 
Sv: Jämtvalpar i skogen

Noooo!!:cry:
Allt jag vill är att få frysa lite och plumsa i snön, ja ja.:smirk:
Tur att jag ska köra vidare upp till Kiruna efter att ha vilat upp mig i Ö-vik. Där vet jag att det är snö.:D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 532
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 910
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 767
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 509
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp