JAlbum! Funkar det bra?

A

amarillo

Som överskriften frågar, är det någon här som använder sig av deras album?
Läste i en gammal tråd att ett par st tyckte den sidan var ok, men jag skulle vilja veta lite hur den funkar och om den verkligen är värd att ge sig på? Infon i den tråden sa inget annat än att dom var ok då,jag vill veta lite mer utförligt.:)

Jag dumpade photobucket totalt efter skitannonserna och sidorna som hoppar upp om vuxensidor och att man ska anv deras sida för att rensa datorn.:mad: Fan man får ju hicka för mindre ju.

Och Jalbum var de enda som man kunde lägga in GIF filer i albumena hos, så snälla tala om för mig om dom är bra.

Tack på förhand alla snälla bukefalister.

Sv: JAlbum! Funkar det bra?

De jag känner som använder jalbum är nöjda.
Men varför skall du lägga in gif, när använder man det numera annat än till reklam och enkla bilder till hemsidan?

Jag fick 500 smileys av en kompis och dom är så enkel att hämta ur ett album:o
Nä men jag söker efter ett vettigt album där det är enkelt att ladda in bilder och gubar helt enkelt, pixbox anv jag men ibland vill man ha en bild utan reklam i hörnet, vilket jag hoppas att jalbum inte har.

Ska ge dom en chans tror jag.

Har JAlbum startat "webfotoalbum" nu?
Jag har bara använt mig av deras struktur för att skapa album på sin egna hemsida tidigare och det tycker jag om.

Ok nu blev det kaos i mössparkeringen.

Har jag missuppfattat Jalbum, är det enbart för album till hemsidor eller är det som tex photobucket att man kan göra ett album hos dom och ladda upp bilder?

Jag blir bara mer förvirrad av det här:D

Kollade lite på deras sida och eftersom jag inte är ett snille på datorer fattar jag inte om dom har egna sidor som dom anv sig av och sen anv J eller om det var egna album på nätet helt enkelt. snuck!:crazy:

Jag tror att JAlbum bara erbjuder mjukvara (alltså program) för att kunna göra fotoalbum på användarnas egna sidor, de erbjuder alltså ingen möjlighet att ladda upp bilder på deras servrar.

Tack så mycket för det svaret, har varit förvirrad över deras sida idag då jag inte förstod innebörden helt.

Jaha tillbaka till gruvan då och leta nätalbum man kan anv sig av som är enkel.

Ni bukisar är fantastisk på information när man behöver den. :bow:

din lösning kanske är att lägga upp ett eget fotoalbum på en egen hemsida, med t.ex. jalbum.
det kostar inte så mycket att ha en egen adress och hemsida, några hundra om året, men då är det DIN sida. Det kan det väl vara värt.

Det har du alldeles rätt i, varför krångla när jag kan göra en enkel hemsida själv som jag kan lägga upp mina bilder på. ska klura lite på det.
Tack för förslaget.Ska höra med en kompis om han vill hjälpa lilla mig med att ordna det.:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka