chiiliacanth
Trådstartare
Mitt sto är väldigt stark ute nu när det börjar bli kallt. Hon går vanligen på ett oledat d-rings bett som hon trivs superbra med, men nu lyssnar hon inte alls på det utan suger fast på bettet och drar. Jag blev rekommenderad jaktstång / kimblewick av stallkamraten o jag skulle gärna prova detta då hon i dagsläget är lite läskigt på hugget ute i terrängen Men enbart glad, ska tilläggas! glada öron och frustningar t.ex när vi ska galoppera ute, inga tendenser till att verka ha ont i munnen eller så.
Dock har hon väldigt liten mun och vart jag än hittar verkar det bara finnas till 10,5 som minst. Någon som känner till ett på 9,5 , isåfall vart?
Eller går det att på något sätt knixa på ett par bettringar på en 10,5? Hur får man isåfall över dem över de stora sidoringarna?
Dock har hon väldigt liten mun och vart jag än hittar verkar det bara finnas till 10,5 som minst. Någon som känner till ett på 9,5 , isåfall vart?
Eller går det att på något sätt knixa på ett par bettringar på en 10,5? Hur får man isåfall över dem över de stora sidoringarna?