gul_zebra

Trådstartare
Går verkligen suveränt bra här. Äldsta syrran och mamma är ju allergiska mot Lurvas sen en tid tillbaka och pappas höallergi har ju blivit värre, därför han ska säljas. Nu är yngsta syrran också allergisk :crazy: Satan, bara jag kvar nu. Hur bär man sig åt för att hitta nån egentligen? Vill ju inte avliva den glada lilla saken, men iom att det är mammas lilla hjärtebarn som har blivit allergisk nu finns ju risken. :(
Tips på annonssidor? Något annat sätt att få honom såld?

Varsågod! Jag skulle gärna ta honom om det inte vore för att jag bara har plats för mina två flickor...

Har hittat både köpare och transport, så på fredag åker han till falun och på lördag ner till uppsala och vidare till nynäshamn med nya ägaren :) Yey! :idea:
Perfekt tidpunkt, börjat bli allergisk jag också nämnligen... :crazy: :(

Liknande trådar

Övr. Barn Att säga att man inte har ork kvar är väl rätt normalt som förälder, det är ingen nyhet. ;) Men nu måste jag tömma tankarna.:o Jag...
2
Svar
30
· Visningar
3 518
Senast: Swat
·
Hästmänniskan (moderator flytta tråden om den ligger fel... ;) ) Varning - lååångt!! Jaha, då kom man hem till föräldrarna i morses & farsan...
Svar
12
· Visningar
2 525
Övr. Hund Mamma skaffade hund i somras, en sk "dvärg"pudel (som snart ligger i storlek som storpudel... :rofl: ) som nu är ca 7 månader gammal...
Svar
10
· Visningar
1 688
Senast: Apollo
·
Träning Hejsan! Tycker detta är ett himlans bra sätt att skapa kontakter och hitta alternativa lösningar :) ville bara säga det... Ponnyn...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: Faasiqah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter