Jaha nu har man gjort årets tabbe!

pannkaka

Trådstartare
Usch känns som man gjort årets tabbe:cry:, skulle släppa ut valpen 11 veckor på gräsmatten, och vad händer? Jo han lyckas trampa på en geting och bli stucken. Usch vad han skrek den lille stackaren..:Har iaf pratat med vetten och tydligen så kommer det gå över ska bara hålla koll på han nu under de närmaste timmarna.

Sv: Jaha nu har man gjort årets tabbe!

Fast det var ju ingen tabbe som du har gjort. Du kunde ju inte alls rå på att det var en geting där och ut måste ju en valp oavsett om den kan tänkas sticka sig på en geting.

Du ska se att det går bra både med getingsticket och för valpen att komma över händelsen! :) Gör ingen affär av det bara.

Det kunde ju inte du hjälpa! Du kan ju inte hålla valpen inne bara för att det kan hända saker.

Jag hämtade min valp, 14 veckor i söndags. Det första som hände var att han fick ett getingstick INOMHUS. Han hade lite ont i 2 minuter, sedan var det br igen :-) oroa dig inte, det blir säkert bra!

Råkar du inte ut för något värre än det i år så ska du nog känna dig rätt så nöjd. :p

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 515
Senast: Sel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 528
Senast: Urigurien
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 981
Senast: Milosari
·
Katthälsa Hej! Har rätt stora problem här hemma med min lilla katt Zingo som är 11 år gammal. Nu har lille Zingo tydligen åkt på diabetes. Han...
Svar
4
· Visningar
1 970
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka