JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jaguar Mail godkänd i KWPN
Moderator
Hästnyheter
Det största holländska förbundet KWPN har avslutat sitt 50-dagarsprov i Ermelo. Hingsten Jack med spännande hoppstam får hemmastation...
Hästnyheter
Familjen Zeiloth har ett mångårigt samarbete med holländska Team Nijhof. Nu har deras samägda Codex-One son Cantona TN godkänts i KWPN:s...
Hästnyheter
Hoppryttaren Erika Lickhammers uppfödning, 6-årige hingsten H.Zambaccio, har godkänts för avel i Zangersheide. "Han har varit min...
Hästnyheter
Premiering i all ära, det är när avelshingstar får ryttare på ryggen och prövas i sin disciplin som det blir spännande. Det holländska...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Maja löper :arghh: :cautious: springer runt halva natten och vrålar. Jag har ju glömt boka tid för kastrering..
Imorgon ringer jag och...
sthu
24 minuter sedan
Svar: 1 014
Visningar: 52 054
Katt
Valp 2025
Övr. Hund Bild för att det ska gå att se hur mörk han blivit jämfört med här tidigare i veckan
Lillefrun
Idag kl 05:44
Svar: 700
Visningar: 47 269
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag förberedde inför imorgon nu halv tre på natten vilket är jätte rimligt med att lägga på hundarnas duschmatta, en sådan där med...
Lillefrun
Idag kl 02:59
Svar: 966
Visningar: 54 251
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Nu är ju jag domare och inte ryttare och vi ska döma på samma sätt. Passa bara för att sitta på fel sittben, det är 1 p av per moment. :)
Amanda_F
16 minuter sedan
Svar: 1 019
Visningar: 79 281
Grenar
Inkar
Hästvård Jag har en häst med ink som de jag köpte av gav lite olika tillskott som de tyckte hjälpte men själv ska jag låta min veterinär som har...
Freazer
Idag kl 02:35
Svar: 26
Visningar: 2 702
Vård
Shettistråden del II
Gnägg Ah, ja ett modernt land på 80-talet hade jag också varit mera sur på som moderland än ett land härjat av krig där stamtavlor främst var...
Blyger
Idag kl 02:15