”Jag ville skrämmas”

En jägare måste väl veta att det är ett dödligt vapen han anväder. Det som dödar älg kan lika gärna döda människa och häst.

Re: ”Jag ville skrämmas”

Måste man överhuvudtaget låta han genomgå en "liten" sinnesundersökning?
Det säger väl sig självt att han inte är riktigt riktig.

Att det som tur var gick bra för ryttaren vet vi ju men hur gick det för hästen?

Re: ”Jag ville skrämmas”

Håller med om att han inte kan vara riktigt klok. Hela händelseförloppet visar väl det? När man låter det gå så långt att man står och skjuter, oavsett om man inte har för avsikt att skada, för att skrämmas/skada då kan man inte vara helt ok där uppe.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 358
Senast: Sirap
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 158
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tv-kocken Camilla Plums ponny Tarzan hittades halshuggen i hennes trädgård förra sommaren och under tisdagen ställdes Plums son och hans...
Svar
0
· Visningar
578
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter