Jag vill vara en råtta!

Modig_Korn

Trådstartare
En av mina iafl.. Idag, notera hela dagen.
Har de gjort en och endast en sak.
De har Sovit. Det har jag i och för sig också gjort
Men de fick en hängmatta igår och den verkar urmysig att ligga och sova i. Riktigt avudsjuk på dem...
Och nu väckte jag alla tre för att de fick mat. Då fick de en hel brödbulle, i vätskerikmat skålen fanns det bla äpple, filmjölk, sallad, tomat. I vätskefattigmat skålen fanns det bla. ris, müssli, vetekross, macaroner mm.

Igår fick de hundmat och ägg de älskade det :D

Sv: Jag vill vara en råtta!

Jag vill också vara råtta, de verkar ha ett så mysigt liv :D Nåja, om de inte är fega satar :P Vill vara råtta här hemma, de blir så bortskämda, men inte bo med mina - de tuggar ju alltid sönder sina hängmattor :D

Ey, du måste ju visa bilder på sötnosarna! :)

Mina råttor är åtminstånde väldresserade och smarta :D
De vet att man ska vara rädd om det man har kärt
Känner mig lätt överlistad ibland :devil:

Får göra det när jag har tillgång till en kamrat nästa gång...

Men det hindrade inte mig från att göra världens sötaste råttsida i natt/morse

http://members.fortunecity.com/ratz2/

Hehe överlistad ja, det känner jag igen... Hade grabbarna lösa dygnet runt när jag flyttade upp till skolan i tvåan (dvs när jag bara hade gammelpluttarna) för att jag inte fått upp deras stora bur i början så de hade bara en hamsterbur att bo i då. Enda stället de inte fick vara på var på skrivbordet och gissa vad som var favoritstället då? Just det, skrivbordet. Tog en månad innan jag lyckades lista ut hur de tog sig dit :o :D

(Förresten, på tal om ingenting :D Är du HL-nörd fortfarande? ;) Haha jag borde tvångsintas nånstans, sitter där vareviga natt nu igen :D)

Senast ändrad:

gul_zebra skrev:
(Förresten, på tal om ingenting :D Är du HL-nörd fortfarande? ;) Haha jag borde tvångsintas nånstans, sitter där vareviga natt nu igen :D)

Nej, gud bevare oss väl... Men jag borde tvångsintas någonstans jag med för jag sitter på djur.nu :smirk: :rofl: Jag fyller för sjutton snart 17 och alla andra medlemmar där är högst(!) 14år :crazy:

Tro mig, du är inte äldst där :angel: Blev medlem där förut så 18-åring finns också! Fast jag övergav det direkt, skittråkigt ju :D

HL är bättre, försöker just nu få upp en häst så mycket i poäng det bara går - hittills har han gått från nyköpt i affären med noll poäng till 1115 poäng på en enda natt! :D

Skulle man kunna få adressen till "HL"? Låter ganska intressant tycker jag!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka