Jag vill testa att köra storhästtravare!

kolblakkur

Trådstartare
Pysslade mycket med hästarna på Jägersro i min yngre tonår, men vågade mig aldrig på att köra. Nu kör jag ju "skolkörning", men vill testa att köra en riktig travare :) Ponnytravare har jag redan testat, nu vill jag känna vinden i håret! :) Någon som vet var man kan prova?

Sv: Jag vill testa att köra storhästtravare!

Hihi, nädå, det går vuxenkurser där också, ingen är gör gammal för UJ:love:.

Kurs är omöjligt för mig att gå, men jag hittade "upplevelsepresenter" på nätet där man kan få testa, så det tänkte jag önska mig :)

jag vet att travbanan här har haft "prova-på"-kvällar, kolla om "din" bana också har det :)

Det ar bara att ga in till ett stall och saga att du vill prova pa. De flesta stall blir glada over korhjalp.

En vilt främmande människa kliver in ett tränarstall och säger, tja tjena jag vill prova att köra häst, kan jag låna en av dina?
Verkar ju inte klokt!

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
936
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 320
Senast: lirco11
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 154
Senast: Svartkatt
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
16 726
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar