Jag vill skapa en gummiboll - hingstförslag!

på King Louie är det en typ avavbetalning man gör om du kollar årets avgifter...tror dom kommer ha det nästa år också men ej 100 säker ...
 
Perigueux? Du får in Stakkato-blodet med kvickheten i lite större format, han har rätt bra villkor och är inte särskilt dyr. Lite frågetecken på dräktigheten, men 2015 blev 3 av 3 ston dräktiga. Har även sett någon hoppuppfödare uttrycka att kvalitéen sett bra ut.
 
Perigueux? Du får in Stakkato-blodet med kvickheten i lite större format, han har rätt bra villkor och är inte särskilt dyr. Lite frågetecken på dräktigheten, men 2015 blev 3 av 3 ston dräktiga. Har även sett någon hoppuppfödare uttrycka att kvalitéen sett bra ut.
Helt okänd för mig faktiskt. Nu får jag något att kolla. Tack!
 
Perigueux? Du får in Stakkato-blodet med kvickheten i lite större format, han har rätt bra villkor och är inte särskilt dyr. Lite frågetecken på dräktigheten, men 2015 blev 3 av 3 ston dräktiga. Har även sett någon hoppuppfödare uttrycka att kvalitéen sett bra ut.

Fast jag undrar hur stor han är egentligen?
På vissa sidor står det 16,3 hands vilket borde bli 166, på andra står 171.

jag har bara sett en enda avkomma (här i Sverige) och den är född 2015 och inte särskilt stor.
 
Fast jag undrar hur stor han är egentligen?
På vissa sidor står det 16,3 hands vilket borde bli 166, på andra står 171.

jag har bara sett en enda avkomma (här i Sverige) och den är född 2015 och inte särskilt stor.
Canterburys ägare har full koll på "Pelle" och jag undrar om hon inte har honom i frysen också eller på TAI
 
Jo Nintender ska jag kolla lite mer. Har fått för mig att de kan bli lite fega, ligger det ngt i det?
Min var allt annat än feg. Hon visste att hon var bäst från hon föddes,men samtidigt snäll :)

Hennes halvsyster e. Bravour är känsligare,större och tung i kroppen. Men hoppar fint. Kommer betäcka henne med Nintender när den dagen kommer :)
 

Liknande trådar

Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 269
Avel jag håller på att vela fram och tillbaka för tillfället när det gäller betäckning av mitt sto.. Både när det gäller hingst och om jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 554
Avel Och så ännu en hingstvalstråd, men kunde inte låta bli eftersom jag sitter halvt rastlös. Vet också att det är en hel del som tycker det...
2
Svar
21
· Visningar
2 231
Senast: pastejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp