Jag vill se bilder på Era "ovanliga" Blandraser!!

T

thereseSvensson

Här kommer två bilder på min underbara lill Esther, med Polaren Leon. Hon är Cane Corso-Shar Pei, 10 vecor gammal och helt underbar! :love:

shoebox.msnw

Förstår mej inte på det där med länkar bättre tyvärr... :confused:

Så nu vill jag se era "ovanliga" blandraser.. Bilder tack..! :d

Sv: Jag vill se bilder på Era "ovanliga" Blandraser!!

Ingen som har några bilder på sina vovvar..? =(

Vi är jättemånga som har bilder på våra hundar, men de flesta har nog renraser....
Var lugn, du kommer säkert att få se fler "udda" blandningar. Ge det lite tid bara ;)

Min blandras är väl visseligen udda i kombination men inte i raser.
Mischa, Storpudel/labbe/golden/softcoated wheaten terrier.
mischasnprofil.jpg

mischaisnn.jpg

Jag har en "udda" blandning av flat coated/schäfer/collie/grand danois, men inga bilder i datorn, bara i mobilen. (Som inte är www-ansluten.) Nästan alla tror att hon är en renrasig flat, trots en vit fläck på bringan och lite vitt på baktassarna, och jämför man henne med en renrasig sida vid sida så är hon mycket längre, grövre och högre och har mycket mer och tjockare päls än flattar har.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 684
Senast: Milosari
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar se mig själv som en person som mer ser till personlighet än till yttre attribut och eventuell kategori hos dom jag möter...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Ja, det är en av de där välja rätt hundras trådarna igen :p Men det här är lite mera på seriöst skoj då jag inte planerar att skaffa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 017
Senast: AraSlei
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 532
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama