Jag vill ha en egen ponny

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev ännu mer sugen när jag pratade med en bekant igår

I somras övertog en ponny som skulle pensioneras från en närliggande ridskola, visst att hennes döttrar har haft ponnyer sen de var små men det här är hennes alldeles egna

"En barndomsdröm som gått i uppfyllelse" som hon sa

Jag känner att jag egentligen är klar på ridskolan. Det är inte lika roligt rida vanliga grupplektioner längre.
Jag vill ut och rida i skogen, ta en galopp längs travbanan och kanske harva runt lite lätt i ridhuset någon gång ibland när det är riktigt dålig väder.
Kanske starta en pay&jump på 40 cm :p
Jag vill har en lugn stabil "ponny", en sån där med bred rygg och ett ben i varje hörn

Så är det, jag vill ha en egen ponny

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 028
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 112
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var lite fräck i mitt sista blogginlägg och stack ut näsan och skrev att det skulle bli svårt att toppa den riddagen. Men det gick...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: cassiopeja
·
Hoppning Årets kanske dummaste och mest onödiga trådstart.. Ber om ursäkt för det ;) Men så här ligger det till. Jag red på ridskola som barn...
Svar
2
· Visningar
1 531
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter