Jag vill föla NUUUU!!!!

via

Trådstartare
Tre veckor kvar till BF, och nu är jag trött på att vara gravid.
Lilla bebisen, du FÅR komma ut nu om du vill.:love:

Via, som vill kunna börja rida igen, bland annat.
 
Sv: Jag vill föla NUUUU!!!!

Jag vill också föla nu! :mad: 2 veckor kvar tills BF...

Är trött på att inte kunna sitta, ligga eller stå utan få ont!
 
Sv: Jag vill föla NUUUU!!!!

Jag vill också föla!
Tror jag!

Jag vill rida, har två hästar hemma nu som behöver min uppmärksamhet, känns fel att inte ge någon alls uppmärksamhet.. Typ klappa på dem, ja vad roligt.. Not.. Jobbade lite med unghästen för ett tag sedan, inte ens det ville sätta igång förlossningen.. :mad:

Min bebis stannar nog inne resten av livet, dock vill jag inte leva med värkarna hela tiden.. Dom börjar bli jobbiga..

Som konstant mensvärk...
 
Sv: Jag vill föla NUUUU!!!!

Passa på och vila för det behöver ni! Lyckat till när det väl är dags.:)
 
Sv: Jag vill föla NUUUU!!!!

Jag vill också föla!
Tror jag!

Jag vill rida, har två hästar hemma nu som behöver min uppmärksamhet, känns fel att inte ge någon alls uppmärksamhet.. Typ klappa på dem, ja vad roligt.. Not.. Jobbade lite med unghästen för ett tag sedan, inte ens det ville sätta igång förlossningen.. :mad:

Min bebis stannar nog inne resten av livet, dock vill jag inte leva med värkarna hela tiden.. Dom börjar bli jobbiga..

Som konstant mensvärk...

När du har värkar så tänk att de måste finnas för att bebben ska komma ut. Se de som något positivt. Skitsvårt medans man har ont, men imellan så får man tänka på att varje värk är ett steg närmar att få hålla sin Lill*
 
Sv: Jag vill föla NUUUU!!!!

När du har värkar så tänk att de måste finnas för att bebben ska komma ut. Se de som något positivt. Skitsvårt medans man har ont, men imellan så får man tänka på att varje värk är ett steg närmar att få hålla sin Lill*

Om det ändå vore så väl, jag har haft de där j*vla värkarna jättelänge nu.. Och inget händer..

Jag har vaknat på fel sida idag, är jättearg och jättetrist att prata med, har vart vaken i 15 minuter och redan hunnit skälla ut min sambo 2 gånger, min mor 1 gång och kastat luren i örat på min syster. Jag är underbar och älskad.. Not..

Jag orkar inte mer nu.. All värk som kommer av det här är så otroligt jobbigt.. Efter att knappt ha fått sova på en hel natt så börjar man väl inse att det är dumt att försöka låtsas att allt är så himla bra..

Blä..
Förlåt för att jag är så gnällig..
Alla stackare får ta det ju.. :( Skall baka en buketårta och äta och låtsas att jag lyckas bjuda er andra med.. Men det får bli sen, när jag är snäll och rar igen..
 
Sv: Jag vill föla NUUUU!!!!

Jag har 5 veckor kvar och vill också att lillbusan ska komma ut nu!

Börjar bli trött i kroppen och vill att den ska bli "min" igen. :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 325
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 786
Senast: Manji
·
Trädgård & Växter Mina jätteprästkragar har helt tagit över rabatten och kväver allt annat som vill leva där (självsådd sommarrudbeckia, röllika och...
Svar
2
· Visningar
361
Senast: Bapelsin
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 764
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp