emma74
Trådstartare
Emma är ju sjuk och har inte visat minsta intresse för tuttarna på över ett dygn så jag gissar på att det här är slutet... har ju funderat på att sluta amma så det är ju ingen tragedi.... men hur lång tid tar det innan det slutar komma mjölk - har pumpat ur litegrann för jag kommer ihåg hur ont det gjorde när jag slutade första gången och "alla" sa att man absolut inte skulle pumpa ur och jag fick ju världens mjölkstockning - aj aj aj - säger jag bara... har lite ont nu med och maken har fått massera (han är inte lika sjåpig som jag - jag slutar när det gör ont...)
Och Emma som bara har lekt med nappflaskan och hällt ur den (det är ju jätteskojjigt) eller spottat/dregglat ut det hon ska dricka, hon kastar sig efter flaskan och sörplar i sig som om hon inte gjort annat - hon kunde visst om hon ville
Och Emma som bara har lekt med nappflaskan och hällt ur den (det är ju jätteskojjigt) eller spottat/dregglat ut det hon ska dricka, hon kastar sig efter flaskan och sörplar i sig som om hon inte gjort annat - hon kunde visst om hon ville