Milosari
Trådstartare
som jag skrev i min tidigare tråd så har loke blivit opererad idag för att ta bort en knuta i munnen. han har legat och sovit sedan vi kom hem och jag har inte velat störa. men nu innan vi tänkte gå på promenad så var jag tvungen att kika och vad ser jag? jo knutan är KVAR!!! på ett helt annat ställe i munnen syns det att de har tagit bort något (brände istället för att sy), men om där var en knuta så var den inte upptäckt av mig och det var inte den vi hade diskuterat att ta bort!
kliniken har stängt för ikväll och nu vet jag inte vad jag ska göra . vänta tills de öppnar och boka tid för ny op? vem bekostar i så fall den operationen? jag vet inte ens om jag vill att de ska skära mer i min hund . ska jag ringa försäkringsbolaget redan nu?
kliniken har stängt för ikväll och nu vet jag inte vad jag ska göra . vänta tills de öppnar och boka tid för ny op? vem bekostar i så fall den operationen? jag vet inte ens om jag vill att de ska skära mer i min hund . ska jag ringa försäkringsbolaget redan nu?