kamomillo
Trådstartare
Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari.
Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan.....
På något sätt ska vi ta oss från Umeå och dit, går det tåg? Buss? flyg? vad är smidigast?
Nästa problem... Hur ska vi vara klädda??
Vi är hopplöst ointresserade av kläder i vanliga fall, Jeans och hundkläder är våran vanliga outfit, de duger knappast en sådan här kväll.
Ska kanske tillägga att vi är mellan 49 och 60 år.
Vi kommer att sitta bland anhöriga tydligen? och jag vet inte ens vad det innebär?
Vilket typ av väder "kan" det vara i slutet av februari?
Jag sitter just nu insnöad, med stängda skolor och lagom snökaos. Det är så svårt för en fjällbo att fatta hur långt våren kommit i den delen av landet....
Å skor.... Ska vi flyga får vi ju tänka på vikten. och inte dra med oss allt för många ombyten. Här är det vinterskor eller skoterskor som gäller i februari.
Åker vi tåg/buss är det ju lite enklare att ha med pinaler.
Snälla hjälp oss!
Alla tips och ideer mottages tacksamt.
* Jenny *
Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan.....
På något sätt ska vi ta oss från Umeå och dit, går det tåg? Buss? flyg? vad är smidigast?
Nästa problem... Hur ska vi vara klädda??
Vi är hopplöst ointresserade av kläder i vanliga fall, Jeans och hundkläder är våran vanliga outfit, de duger knappast en sådan här kväll.
Ska kanske tillägga att vi är mellan 49 och 60 år.
Vi kommer att sitta bland anhöriga tydligen? och jag vet inte ens vad det innebär?
Vilket typ av väder "kan" det vara i slutet av februari?
Jag sitter just nu insnöad, med stängda skolor och lagom snökaos. Det är så svårt för en fjällbo att fatta hur långt våren kommit i den delen av landet....
Å skor.... Ska vi flyga får vi ju tänka på vikten. och inte dra med oss allt för många ombyten. Här är det vinterskor eller skoterskor som gäller i februari.
Åker vi tåg/buss är det ju lite enklare att ha med pinaler.
Snälla hjälp oss!
Alla tips och ideer mottages tacksamt.
* Jenny *