Jag ska bli med katt! *ragdoll*

Mischmasch

Trådstartare
Men frågan är hur man fördriver tiden fram tills det är dags att ta hem honom? :D

Jag har redan gnatat sönder öronen på både kompisar och pojkvän om denna katt. Och fast det är typ två månader innan han är "leveransklar" så har jag redan införskaffat kattlåda, matskålar, klösråtta och inrett transportburen. Och allt står självklart utsatt på sina rätta platser redan :angel:

Iofs har jag fortfarande inhandling av klösträd, lite leksaker, kattsand och mat att roa mig med under sommaren ;)

Och han är så underbart söt så jag sitter mest och dregglar över korten på honom

27731363.jpg

Har dessutom dammat av symaskinen och sytt ett flufföverdrag till kudden han ska ha i buren, plus ett överdrag till densamma. Lyckades till och med vändsy hålet för handtaget :D

27763407.jpg

27763406.jpg

Blir min första katt någonsin, har bara haft hund och kaniner förut, så det känns lite som en ny värld det här med katter :bump:

Sv: Jag ska bli med katt! *ragdoll*

Men vilken sötnos! Var har du köpt honom ifrån? Pm:a om du ej vill ta det i tråden.
Jag har själv bokat en ragdoll (brun bicolour, tabby) och sitter och längtar efter de första bilderna (jag har träffat föräldrarna men inte kattungen än).

Åhh, såååå söt. Man bara smälter....
Skicka mer bilder sen, snälla??? Vill se!

Naaaw, och den har blåa ögon till och med!!
Och vad duktig du är som syr och grejar!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka