Jag saknar tråden

Jane_Done

Trådstartare
Har Carolas tråd om att bli singelkvinna försvunnit? Varför i så fall? Bröt den mot någon forumregel?

Sv: Jag saknar tråden

Klart jag kan pm:a moderatorerna men det känns som om frågan kan vara av allmänt intresse för alla oss som försöker förstå och förhålla oss till reglerna.

Följande är ett generellt svar.
Ibland modererar vi trådar trots att inga regelbrott skett. Oftast då för att vara bussiga mot någon som bett oss moderera. Detta sker mycket sällan och vägs mot hur intressant tråden/inlägget är och om den ligger nära att bryta mot någon regel.

Jag vet inte den specifika anledningen till att just denna tråd moderats, men jag anser det helt riktigt, med den information jag har om det hela.

Gunnar har läst min moderering rätt. Det är bussighetsregeln som kommit i bruk ikväll. Och förhoppningsvis dröjer det innan den behöver tas till igen.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Juridik & Ekonomi Det dyker ofta upp referenser till "rika människor" i trådarna. Och på något sätt så verkar definitionen variera mellan Bukefalos...
34 35 36
Svar
713
· Visningar
18 370
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar