Jag saknar er!

bananabambi

Trådstartare
Minns ni ens mig?
Jag som hade en penisbanan som avatar (som jag plockade bort nyss då min äldste son kom förbi och undrade "vad som hade hänt med bananen" :crazy:).
Jag som var mamma till två pyttesmå pojkar (som nu blitt sju och åtta år, och jag hann få min trejde son i en bussficka på väg till förlossningen i somras :o ).
Jag som var både hund- och hästägare.
Jag som gick ner 35 kg på egen hand och fick enorm mental boozt här inne, den levde jag på i ett helt år (innan jag gick upp allt igen :yuck:)

Av en ren tillfällighet kom jag att tänka på Bukefalos, och bara jag klickade in här så kändes det sådär härligt. Så många namn jag känner igen. Så många diskussioner jag saknat. Tänk, det är som att hitta en gammal barndomsvän på FB, man minns både bra och dåliga saker men åhhh vad glad jag ändå blev.

Får jag vara med och leka, igen? :bump:

Sv: Jag saknar er!

Jaaa! Jag läste din blogg tills den blev lösenordsskyddad, har saknat dig här!

Självklart kommer jag ihåg ditt nick. Trodde du var kvar men en av dom många som bytt nick och bild.

Nejmen då!
Jag har nog inte skrivit i den på säkert ett år, jag blev lite väl privat i den och det slog tillbaka. Nu har jag en ny blogg som jag är lite "mellanprivat" i, kika in om du vill :)

(får man länka bloggar?)

(å varför är den där hemska penisbananen kvar? Gaahhhh!)

Nejmen då!
Jag har nog inte skrivit i den på säkert ett år, jag blev lite väl privat i den och det slog tillbaka. Nu har jag en ny blogg som jag är lite "mellanprivat" i, kika in om du vill :)

(får man länka bloggar?)

(å varför är den där hemska penisbananen kvar? Gaahhhh!)

Fast penisbananen är ju du :D

OM penisbananen stör dig, cencurera den, men låt för guds skull bilden vara kvar. Det är ju avataren som är liksom viktigare än nicket. Jag blir hjärntrött av folk som byter avatar, jag läser inte deras inlägg liksom.
Välkommen tillbaka! :)

Klart en minns dig :) Välkommen tillbaka både till dig och den (lite... spännande) kombinationen av namnet "bananabambi" och din avatar :grin: :sneaky:

Jag minns dig inte härifrån, men har du någon gång i livet varit medlem på Lunarstorm med samma nick och hängt i hästforumen där?

Just det ja! Jag minns dig, undrade var du var. Kul att se dig och bananen ;)
Var det inte du som lade ut bilder på din mage när du tog bort överflödig hud?

Liknande trådar

Övr. Hund Kanske skulle jag postat tråden på Förälder, men jag provar här. För att göra en lång historia kort så fick jag för snart ett år sen...
2
Svar
28
· Visningar
3 219
Senast: Migo
·
H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 240
Senast: anyberg
·
Övr. Hund Jag har aldrig haft en egen hund, dock fodervärd åt ett par. Jag saknar en av dom så oerhört mycket. Min kusin hade en leonbergertik som...
Svar
3
· Visningar
1 133
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 967
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar