Jag raderade från inkorgen(PM)

movi

Trådstartare
Skit,jag raderade min inkorg(PM),och raderade lite fel..
Går det att få tag på raderade meddelanden?

Sv: Jag raderade från inkorgen(PM)

Kort svar, nej!

Ta gärna för vana att spara ner PM med jämna mellanrum. Frågas det dessutom inte om man är säker när det är dags att radera.

Jo jag vet att det är lätt att vara efterklok och jag skall helt klart sluta kasta sten i glashus nu ;)

Hur gör man när man sparar dem? Var hamnar de då någonstans? Antagligen en dum fråga men jag har aldrig blivit klok på det.

Nej,jag fick ingen fråga om jag var säker..
Jag bockade i allihopa och tryckte på radera..Sen var det försent!
Men jag kommer ihåg användarnamnet:idea: iaf,så jag PMar personen,och ber om nya bilder!

Men jag har lärt mig en läxa idag...

Länkarna finns långt ned till höger på PM-sidan. Du sparar dem som någon av tre typer av text-filer på din dator.

Länkarna finns långt ned till höger på PM-sidan. Du sparar dem som någon av tre typer av text-filer på din dator.

eller kopierar texten och klistrar in det i word eller liknande... ;) ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
674
Skola & Jobb Det skedde en liten konflikt på mitt arbete mellan min chef och min kollega (online så jag såg allt de skrev på den gemensamma gruppen...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 388
Senast: Ullmerkott
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama