Jag MÅSTE ha hjälp.

J

juveeel_

SNÄLLA, flytta inte detta till datorer. Det tar hundra år innan man får svar där och jag måste ha hjälp NU.
Jag skulle behöva hjälp med mitt The Sims 2 Djurliv.
Det är nämnligen såhär..
Jag var och köpte ett helt nytt alldeles för några timmar sedan. Installationen gick bra och allt. Men när jag skulle starta det stod det "Stoppa i cd-skican till The Sims 2 Djurliv och klicka på OK för att försöka igen."
Men skivan är redan i! Jag tog ut skivan och satte in den igen, men det funkade fortfarande inte! Jag har provat att installera om det, men inget händer.

What to do?
 
Sv: Jag MÅSTE ha hjälp.

Hade såna problem jag men först. Kom fram till att om jag stoppade i skivan och klickade på ikonen dök den där rutan upp, men om jag bara stoppar i skivan och väntar en stund så går det utan problem :)
 
Sv: Jag MÅSTE ha hjälp.

Men jag har provat det med. Och det funkar inte :( jävla skit. :mad:
 
Sv: Jag MÅSTE ha hjälp.

Fungerar det att spela andra skivor i CD/DVD läsaren? Testa det...
Du kan även gå in på The Sims hemsida o kolla deras forum:)
 
Sv: Jag MÅSTE ha hjälp.

Det är inte så att skiva nr 2 sitter i, men programmet vill ha skiva nr 1? :) Och som föregående talare, det brukar ta ett tag innan datorn förstår att det finns en skiva i.
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare, nytt namn för att det här skulle kunna bli pinsamt oavsett om det går "bra" eller inte. Jag hade nyligen några...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 233
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 397
Utrustning Hjälp mig buke! Förra sommaren råkade jag köra på en stor sten och förstöra fälgen (heter det så) på ena hjulet på min transport...
Svar
14
· Visningar
1 294
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp