Jag måste bara få visa...

Sv: Jag måste bara få visa...

Jag har ingen aning, jag älskar min lilla flicka med!
Föresten jätte söt bild på er

När de hoppar upp i knäet och "gnykurrar" samt bufflar med nosen i ansiktet och "hoppar" uppåt :love: :love: Då MÅSTE man bara älska dem :love:

Det är så Isola har fått flertalet katthatare att totalt ändra åsikt. :D Och funkar inte det snackar hon ihjäl dem. :devil:

Alltså... Hur kan man inte älska katter? :love:
Instämmer!!! :love: Obegripligt att det finns de som avskyr katter :mad:

Det är så Isola har fått flertalet katthatare att totalt ändra åsikt.
Förvånar mig inte så gullig som hon ÄR :love:

Min Frida har botat en dam med kattskräck!!! Det är väl en prestation :bump:
Fridaest.jpg

Förresten, din avatar, jag fattar inte hur du tagit det fotot :confused: Det ser ju ut som om hon växer upp ur filten :) Jag tittade på den större versionen av fotot men blev inte klokare för det. Jättemysig bild iaf :love:

Igen aning har alltid haft katt nästan..:) bodde utan katt i ett halvår..fy vad tråkigt det var..:(

Här finns bilder på min älskade Runa:love:
www.katthuset.info.se

Hon ramlade ner mellan soffryggen och soffkudden, kan man säga. :D Och hade turligt nog kameran framme. :D

Tassetass skrev:
Alltså... Hur kan man inte älska katter? :love:

Har verkligen ingen aning! :) Jag är (faktiskt ärligt talat) skeptisk mot folk som inte tycker om katter.
Vilken liten gospuffa du har! :love:

Hon är ett riktigt kelmonster! Vill alltid ligga i knät och bli klappad på. :love:

Liknande trådar

Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
620
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 138
Senast: Shilton
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama