Jag kunde inte låta bli

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då kommer jag alltså åter att utsätta mig för risken att göra bort mig. Ridskolan kommer att ha en kombinationstävling med dressyr och hoppning om två veckor och jag har anmält mig. Eventuellt kommer jag att rida hoppningen som en clear round på en lägre höjd. Dels är det för att jag är ringrostig i hoppningen med tanke på att det inte är så mycket hoppning i torsdagsgruppen och jag vet inte vilka höjder vi tränade på i tisdagsgruppen då jag red där i våras.

Men i samma veva som jag anmälde till tävlingen mig så bestämde jag mig för att återuppta ridningen i tisdagsgruppen. Det finns ju platser i gruppen och ska jag kunna hoppa mer så behöver jag rida där.

I dressyr har jag bara tävlat en gång och det var för en himla massa år sedan. Tanken på att göra bort sig i dressyren känns lite jobbigare än risken att göra bort sig i hoppningen så det har mest blivit hoppning för min del, trots att jag är mer otränad på hoppningen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 031
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 342
Senast: Habina
·
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
20 244
Senast: Fibusen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har sysslat med hästar i över 30 år och varit en riktig hästnörd större delen av dem. Hade ett uppehåll efter gymnasiet på 6 år och...
2
Svar
30
· Visningar
4 546
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2023