Jag kommer inte...

Plantan

Trådstartare
... in på hästmarknad.hästnet.se :arghh:
Vad är det för fel? Nu är hela nyårsafton förstörd! :D
 
Buu huuu... jag är Hästnet-missbrukare, hur ska det här gå? På blocket säljer de mest gamla dammiga hästar som jag varken vill drömma om eller ha... lär dock sluta med att jag köper en pensionerad travare, varmblodsmärr på 32 år, med kroniska brunstfasoner och halt på alla tre ben, eftersom den bara har 3 ben ... för 500 kr inlusive gammalt trasigt, hoptejpat plastträns.
Från blocket... :angel: ...
 
Buu huuu... jag är Hästnet-missbrukare, hur ska det här gå? På blocket säljer de mest gamla dammiga hästar som jag varken vill drömma om eller ha... lär dock sluta med att jag köper en pensionerad travare, varmblodsmärr på 32 år, med kroniska brunstfasoner och halt på alla tre ben, eftersom den bara har 3 ben ... för 500 kr inlusive gammalt trasigt, hoptejpat plastträns.
Från blocket... :angel: ...

Jag kommer in på hästnet nu. Är också hästnet-missbrukare...:D
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
2 637
Senast: vilde
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: Ananazen
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
397
Senast: warg
·
Katthälsa :arghh::arghh: Katten har dragit in loppor och jag får snart panik. Hon har givetvis medel mot alla sånna där äckliga småkryp och HON...
Svar
5
· Visningar
706
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp