Jag kommer inte...

Plantan

Trådstartare
... in på hästmarknad.hästnet.se :arghh:
Vad är det för fel? Nu är hela nyårsafton förstörd! :D

Buu huuu... jag är Hästnet-missbrukare, hur ska det här gå? På blocket säljer de mest gamla dammiga hästar som jag varken vill drömma om eller ha... lär dock sluta med att jag köper en pensionerad travare, varmblodsmärr på 32 år, med kroniska brunstfasoner och halt på alla tre ben, eftersom den bara har 3 ben ... för 500 kr inlusive gammalt trasigt, hoptejpat plastträns.
Från blocket... :angel: ...

Buu huuu... jag är Hästnet-missbrukare, hur ska det här gå? På blocket säljer de mest gamla dammiga hästar som jag varken vill drömma om eller ha... lär dock sluta med att jag köper en pensionerad travare, varmblodsmärr på 32 år, med kroniska brunstfasoner och halt på alla tre ben, eftersom den bara har 3 ben ... för 500 kr inlusive gammalt trasigt, hoptejpat plastträns.
Från blocket... :angel: ...

Jag kommer in på hästnet nu. Är också hästnet-missbrukare...:D

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 100
Senast: Bison
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
759
Senast: Red_Chili
·
R
Gnägg Jag skulle vilja höra era erfaren heter från att köpa häst! Hur och när visste ni att det var DEN hästen liksom? Kändes det bara som ett...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 567
Senast: Fiorano
·
Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 947

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka