Jag kommer inte...

Plantan

Trådstartare
... in på hästmarknad.hästnet.se :arghh:
Vad är det för fel? Nu är hela nyårsafton förstörd! :D

Buu huuu... jag är Hästnet-missbrukare, hur ska det här gå? På blocket säljer de mest gamla dammiga hästar som jag varken vill drömma om eller ha... lär dock sluta med att jag köper en pensionerad travare, varmblodsmärr på 32 år, med kroniska brunstfasoner och halt på alla tre ben, eftersom den bara har 3 ben ... för 500 kr inlusive gammalt trasigt, hoptejpat plastträns.
Från blocket... :angel: ...

Buu huuu... jag är Hästnet-missbrukare, hur ska det här gå? På blocket säljer de mest gamla dammiga hästar som jag varken vill drömma om eller ha... lär dock sluta med att jag köper en pensionerad travare, varmblodsmärr på 32 år, med kroniska brunstfasoner och halt på alla tre ben, eftersom den bara har 3 ben ... för 500 kr inlusive gammalt trasigt, hoptejpat plastträns.
Från blocket... :angel: ...

Jag kommer in på hästnet nu. Är också hästnet-missbrukare...:D

Liknande trådar

Hästmänniskan Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box? I stallet jag står i...
Svar
12
· Visningar
1 663
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Förra året hade jag en fantastisk jul. Vi ställde in julfirandet och det var lugnt och skönt helt utan stress. I år är det tvärtom. Det...
Svar
18
· Visningar
773
Senast: Cattis_E
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 827
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA