Jag klarar inte av

TCJ

Trådstartare
att skiljas från min Linus. Inte Greta heller.
De hör hemma här.

Nu sitter Linusen i mitt knä och tittar på när jag skriver.
I love him sooo much.

Jag tänker köpa två kaniner i höst.
Är två niner och två gojjor för mycket?
(6 gojjor var ju det iallafall..... :D )

I love my Linus soooooo much
Jag vill inte skiljas :(

Stöd tack! :(

Testa och se om du hinner med, som sagt :)
Och om det då inte går så får du väl sälja.

Stackars Johänniz :(

Jag säljer undulaterna till att börja med. Köper en soffa och möblera om och gör fint i mitt rum (Nu finns bara en säng å ett databord för fåglarna har tagit över :rofl: )

Sen behåller jag Linus och Greta i Buren, säljer voljären och de två andra burisarna.

Vi får se vi får se.

Om jag sätter upp Pippiburen på en hylla, och ställer kaninburen mellan säng å soffa, så ska jag nog få plats.

hm

okey.
fast när jag tänker efter så är mina inte så mycket att ha.
de är skapligt tjocka,lesbiska plus att de morrar åt mig.

inget ont om tjocka eller lesbiska men kaninerna är ganska äckliga när de "sätter på" varandra hela dagarna.

jo,men det värsta är ju att de är så små att man inte har koll på dom,rätt som det är så bara biter de :crazy:

varför sälja undulaterna o köpa kaniner istället, om du nu inte har tid? :confused: kaniner är ännu mer jobb kan jag tänka mej.. not too smart.

kan inte förstå hur man kan sälja dom djur man har för att skaffa nya

Man provar inte sådär, man tänker efter före!!! Det är inte en pryl utan en levande varelse!

Det är ju tänker efter jag gör! :mad:

äsch ja behöver inte förklara mej för dej.
det räcker med att de som känner mej vet :smirk:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 343
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter

Hästrelaterat

Omröstningar