Jag kan inte ta bort mina trådar på forumet ...

R

Recole

Som rubriken lyder så kan jag inte ta bort inläggen, eller iaf vet jag inte HUR man gör det xD
Jag har försökt att leta , men hittar inget. Så snälla, hjälp mig?
Ni får mer än gärna ta bort alla tre trådar jag startat, eftersom jag tkr att de nu är onödiga =)

Mvh, Anna

Sv: Jag kan inte ta bort mina trådar på forumet ...

Man kan inte radera trådar eller inlägg. Man kan redigera dem och på så vis ta bort texten och skriva *raderat* eller nåt men endast inom typ 15 min från det att du postat den. Sen tillhör trådar och inlägg Bukefalos och det är bara moderatorer och Gunnar som kan ta bort det. Detta gör de oftast endast om man bryter mot forumregler men kanske även om nåt extraordinärt skäl gör att du behöver få bort tråden.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
466
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 954
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 576
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar